Page:Brébeuf - Relation de ce qui s’est passé dans le pays des Hurons en l’année 1636.djvu/165

La bibliothèque libre.
Cette page a été validée par deux contributeurs.

che de ce Capitaine ; n’importe, on verra touſiours ſes penſées, que i’ay rangées à mon aduis à peu prés dans leur ordre. Voicy comme il commença.

Echon, ie vous ay mandé pour ſçauoir au vray voſtre derniere reſolution : ie ne vous euſſe pas donné la peine de venir iuſques icy, n’euſt eſté que ie craignois de ne pas trouuer chez vous la commodité de vous parler : voſtre Cabane eſt touſiours pleine de tant de perſonnes qui vous viſitent, qu’il eſt quaſi impoſſible de vous y communiquer quelque choſe en particulier : & puis maintenant que nous ſommes ſur le poinct de nous aſſembler pour deliberer touchant l’eſtabliſſement d’vn nouueau Village, cette entreueue euſt peû eſtre ſuſpecte à ceux qui deſirent vous retenir.

Les François ont touſiours eſté attachez à moy, & m’ont aymé, ie les ay auſſi touſiours aſſiſté en tout ce que i’ay peu, & n’ont pas trouué en toutes ces terres de meilleur amy que moy : ce n’a pas eſté ſans encourir l’enuie de tout le Pays, qui m’en regarde il y a long temps de mauuais œil, & a fait tout ce qu’il a peu pour me mettre mal aupres de vous ; iuſques là que, comme vous