Page:Brébeuf - Relation de ce qui s’est passé dans le pays des Hurons en l’année 1636.djvu/50

La bibliothèque libre.
Cette page a été validée par deux contributeurs.

a continué depuis à s’aſſembler tous les Dimanches dans noſtre Cabane pour prier Dieu. Il eſtoit bien raiſonnable que puis qu’ils auoient commencé à naiſtre enfans de Dieu le iour de l’immaculée Conception de ceſte ſaincte Vierge, ils commençaſſent auſſi le iour de ſa Purification à practiquer le deuoir de Chreſtien, pour le continuer le reſte de leur vie ; c’eſt ce que nous eſperons par l’entremiſe de ceſte Mere de miſericorde, qui nous fait aſſez paroiſtre que ſans doute elle veut eſtre la Mere de ceſte nouuelle Egliſe.

Le vingt-vnieſme de Mars vne femme qui auoit eſté enuiron vingt-quatre heures en trauail d’enfant, accoucha heureuſement, auſſi toſt qu’on luy eut appliqué vne Relique de N. B. P. S. Ignace ; ſon fruict ne veſquit qu’autant qu’il fallut pour aller au Ciel par le Bapteſme.

Le vingt-huictieſme de Mars François Marguerie qui eſtoit allé hyuerner auec les Sauuages de l’Iſle, nous en amena quatre ; Ce nous fut vne grande conſolation de receuoir des viſites Françoiſes en vne telle ſaiſon, & d’entendre des nouuelles de Kébec, & des trois Riuieres. Nous fuſmes auſſi ſurpris d’eſtonnement de voir qu’vn ieune