Page:Henri IV - Lettres Missives - Tome4.djvu/268

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée
250
LETTRES MISSIVES


_ 1594. —— 1 Zi Novsmmuz. — II". Orig. — Papiers provenant des anciennes archives de Lyon et conservés dans cette ville. Copie q LFHHSIDTSC par M. DUp3SqUlBP.

A NOS TRES CHERS ET BIEN AMEZ LES MAIRE ESCHEVINS DE NOSTRE VILLE DE LYON.

4 Tres chers et bien amez, Vous scavés comme le s" de la Ptaverie ' lut dernierement faict prisonnier par les gens du chevalier d’Urf`é‘, ainsy qu'il nous venoit trouver ; et parce que ceste disgrace luy est advenue à l’oocaSion de nostre service, nous avons pensé que ciestoit . chose digne de nostre soing de pourveoir à sa delivrance. A ceste cause, saichant que vous tenés par delà prisonniers les s" de Bazoche et le marquis de Fortence2, nous vous avons 'bien voulu escrire ce mot pour vous prier de n’ent1‘e1‘ avec eulx en auloun accord ny compo`- sition touchant leur eslargissement, qu’à condition expresse qu’ils fe- ront delivrer le dict s' de la Baverie, sans payer aulcune rançon, afin A qu’il se puisse rendre au plus tost prés de nous, ou nous desirons ` Feinployer pour nostre service : et n’estant la presente à aultre lin, nous ne la vous ferons plus longue. Donné `a S‘—Germain en Laye, le x111]° jour de novembre 15gA.

HENRY.

. FORGE'!`.

159lt. —— 1 6 ivovmienn.

Cop. — B. H. Fonds Saint-Germain Harlay, Ms. ll87,.l’ol. 222 recto. [AU CONNETABLE. ]

Mon Cousin, Je vous prie ne faire difficulté d’envoyer votre prevost au Castelet, sur l’instance que vous en a faicte le s’ de Liera- ‘ C’est le célèbre auteur de'•l’Astrée, Marseille, le 1 1 février 1567, et mourut Honoré d'Urfé, seigneur de Châteauneuf en Piémont en 1625, à cinquante—huit ans. et de Virieu, cinquième fils de Jacques ’ Ou Forteme, car les deux noms peu- d'Urf`é et de Renée de Savoie. Il était né à vent se lire. ~