Page:Henri IV - Lettres Missives - Tome6.djvu/358

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée
$(16
LETTRES MISSIVES


. [_1605. ] — 20 .rA1vv1Ea._ Orig. autographe. — Cabinet de M. le général comte de la Loyère. _ Imprimé. — (Economies royales, t. II, chap. 50. A MON COUSIN LE MARQUIS OE ROSNY. Mon Cousin, Je vous ay cy-devant escript de iairepayer au s" presi— . ` dent de Jambville la somme de quatre mil escuz que je luy debvois, par une rescription du tresorier de 111011 espargne, si tant est que vous trouvassiés la dicte debte juste et raisonnable, suivant quoy vous luy aves faict payer en l’année six cens et un sur la dicte somme quatre mil livres. Toutesfois, pour ce que vous faictes difliculté de luy laire payer le surplus, je vous ay bien voulu faire ce mot, pour vous 'direque si vous jugés la dicte debte raisonnable et legitime, vous paracheviés de l’en mire payer sur tel fonds que vous adviserés, comme chose que je desire. Sur oe, Dieu vous ayt, mon Cousin, ` en sa saincte garde. Ce xx"" janvier 1.

HENRY.

[1605.] — 2l ; Jwvîen. i Orig. autographe. — Cabinet de Male général comte de la Iioyère. . Imprimé. — OEconomic.s royales, édit. orig. t. II, chap. 50. A MON COUSIN LE MARQUIS DE ROSNY. Mon Cousin, je vous prie de faire bailler aux enfans du feu com-. mandeur de Chattes la somme de quatre mil livres, au lieu de six mille dont il avoit esté assigné en l'annee derniere, et les faire em- ployer au premier comptant que vous lierés, comme chose que je veux et desire. Sur ce, Dieu vous ayt, mon Cousin, en sa saincte et digne garde. Ce xxmf janvier].

HENRY.

' Au dos, de la main de Sully : « Le Roy, pour le président Jambcville. 1605. 20 janvier. » ‘ Au dos, dela main de Sully : deur de Chastes, en un comptant. 1605. _ « Le Roy, pour les bastards au comman— 2ét janvier. »