Page:Henri IV - Lettres Missives - Tome7.djvu/408

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée

DE HENRI IV. 391 — de Metzl, pour l’entiere confiance que _i’ay en vous. Ciest pourquoy je m'en remettray en luy, en attendant que je vous puisse faire parti- ciper en effect à celuy de ma bonne volonté. A Dieu, mon Cousin. Ce xxviif novembre,1607, a Fontainebleau.

HENRY.

[1607. — 28* NOVEMBRE. ]~ Ilm. Cop. — Archives de M. le marquis de la Grange. Imprimé. - - Histoire de la compagnie dc Jésus, par Crétineau-.loly, 3' édition, t. [V. p. 368. A NOS TRES CHERS ET BIEN AMEZ LES PERES DE LA COMPAGNIE _ DE JESUS. Tres chers et bien amez, Ayant sceu que vous estes assemblez de tous les endroicts de la Chrestienté pour le bien de vostre compa- gnie, lequel nous est inseparablement conjoinot et à celuy de l’Eglise, . pour’la singuliere ailection que nous portons à vostre ordre, nous avons estimé à propos de vous escrire la presente, tant pour vous as- seurer en general et en particulier de la continuation de nostre bien- veillance, que pour vous oflrir ce qui despend de nostre autorité, ‘ protection et assistance, et d’abondant vous prier et exhorter d’avoir l’œil plus que jamais à la manutention de vos regles et instituts, à ce ._ quiils demeurent en leur splendeur et integrité ; et enlin pour recomé manderà vos saincts sacrifices et prieres le bien de nostre Royaume, ~ nostre personne et celle de la Royne nostre tres chere espouse, et des enfans qu’il a pleu à Dieu nous donner ; vous asseurans qu’en ce qu’il s’oH’rira pour le bien et advantage de vostre dict ordre, nous nous en revancherons tres volontiers, ainsy que vous recognoistrés par ei`- fect :`prians Dieu, Tres chers et bien amez.,, qu’il vous ayt en sa tres saincte et digne garde.

HENRY.

I Charles de Lorraine, évêque de Metz, venait de mourir le ali de ce mois. _ ‘ La date est fournie par M. Crétineau-Joly.