Page:Petitot - Collection complète des mémoires relatifs à l’histoire de France, 1re série, tome 1.djvu/123

La bibliothèque libre.
Cette page a été validée par deux contributeurs.
105
de constantinople. [1200]

niers du Trit, Reniers ses fils, Mahuis de Valencort, Jakes d’Avesnes, Baudoins de Belveoir, Hues de Belines, Girart de Machicort, Oedes de Ham, Guillelmes de Gomeignies, Druis de Belraim, Rogiers de Marche, Eutaices de Sambruic, François de Colemi, Gautiers de Bousiers, Reiniers de Monz, Gautiers de Stombe, Bernarz de Soubrengheiem, et maint plusor prodome dont li livre ne parle mie.


8. Aprés se croisa li quens Hues de Saint Pol ; avec luy se croisa Pierres d’Amiens ses niers, Euthaices de Canteleu, Nicole de Mailli, Ansiaus de Lieu, Guis de Hosdeng, Gautier de Neelle, Pierre ses freres, et maint autre gent que nous ne connoissons pas.

9. Enqui aprés, s’encroisia li quens Jofrois del Perche, Estenes ses freres, Rotres de Montfort, Ive de Lavalle, Hantimeris de Vileroy, Joffroy de Belmont, et maint altre dont je ne sai pas le nons.

10. Aprés pristrent li baron un parlement à Soissons, pour savoir quant il voldroient movoir, et quel part il voldroient torner. A celle foiz ne se porent accorder, porce que il lor sembla que il n’avoient mie encore assez gens croisié. En tot cel an ne passa onques deux mois que il n’assemblassent à parlement à Compieigne. Enqui furent tuit li conte et li baron qui croisié estoint. Maint conseil i ot pris et doné. Mais la fin si fu tels, que ils envoierent messages meillors que il poroient trover, et donroient plain pooir de faire toutes choses autretant com li seignor.