Page:Petitot - Collection complète des mémoires relatifs à l’histoire de France, 1re série, tome 1.djvu/423

La bibliothèque libre.
Le texte de cette page a été corrigé et est conforme au fac-similé.
405
de constantinople. [1206]

en aventure. Totesvoies fu lor consels telx : que il isroient fors, et que il iroient trosque à Salembrie. Li Cardonaus qui ére de par l’Apostoille de Rome en prescha, et en fist pardon à toz cels qui iroient et qui moroient en la bataille. Lors s’en issi Henris de Constantinople à tant de gent com il avoit pot, et chevaucha trosque à la cité de Salembrie, et enqui fu logiez devant la ville bien par huit jorz, et de jor en jor li venoit message d’Andrenople, et li mandoient que aust merci d’als, et que il le secorust, que se il nes secorut il estoient perduz enfin.

224. Lors prist conseil Henris à ses barons, et li consels si fu telx : que il allassent à la cité de Virsoï, qui mult ére bone et forz. Ensi com il dissent, si le fissent, et vindrent à la cité de Visoï, si se logiérent devant la ville, le jour de la veille de la feste monseignor Sain Johan Baptiste en juing, et le jor cum il furent logié, vindrent li message d’Andrenople, et distrent à Henri le frere l’empereor Baudoin : Sire, sachiez que se tu ne secors la cité del Dimot, qu’elle ne se puet tenir plus de huict jors, car les periéres Johannis ont abatu le mur en quatre leus, et ont esté ses genz deux fois sor les murs.

225. Lors demanda conseil que il feroit. Assez i ot parlé avant et arriére : mais la fins del conseil si fit tels, que il distrent : Seignor, nos somes jà tant venu avant, que nos somes honi se nos ne secorons