« Page:Rabelais marty-laveaux 02.djvu/120 » : différence entre les versions

La bibliothèque libre.
ThomasBot (discussion | contributions)
m Zyephyrus: split
 
Phe-bot (discussion | contributions)
m Typographie
Contenu (par transclusion) :Contenu (par transclusion) :
Ligne 5 : Ligne 5 :
Chapitre XXIII.
Chapitre XXIII.


Retournons (dist Panurge continuant) l'admonester de son salut. Allons on nom, allons en la vertus de Dieu. Ce sera œuvre charitable à nous faire: au moins s'il perd le corps & la vie, qu'il ne damne son ame. Nous le induirons à contrition de son peché: à requerir pardon es dictz tant beatz pères: absens comme praesens. Et en prendrons acte, affin qu'après son trespas ilz ne le declairent hereticque & damné: comme les Farfadetz feirent de la praevosté d'Orleans: & leurs satisfaire de l'oultrage, ordonnant par tous les convens de ceste province aux bons pères religieux force bribes, force messes, force obitz & anniversaires. Et que au iour de son trespas sempiternellement, ilz ayent tous quintuple pitance: & que le grand bourrabaquin plein du meilleur trote de ranco par leurs tables, tant des Burgotz, Layz, & Brissaulx, que des prebstres & des clercs: tant des Novices, que des Profès. Ainsi pourra il de Dieu, pardon avoir.
Retournons (dist Panurge continuant) l’admonester de son salut. Allons on nom, allons en la vertus de Dieu. Ce sera œuvre charitable à nous faire : au moins s’il perd le corps & la vie, qu’il ne damne son ame. Nous le induirons à contrition de son peché : à requerir pardon es dictz tant beatz pères : absens comme praesens. Et en prendrons acte, affin qu’après son trespas ilz ne le declairent hereticque & damné : comme les Farfadetz feirent de la praevosté d’Orleans : & leurs satisfaire de l’oultrage, ordonnant par tous les convens de ceste province aux bons pères religieux force bribes, force messes, force obitz & anniversaires. Et que au iour de son trespas sempiternellement, ilz ayent tous quintuple pitance : & que le grand bourrabaquin plein du meilleur trote de ranco par leurs tables, tant des Burgotz, Layz, & Brissaulx, que des prebstres & des clercs : tant des Novices, que des Profès. Ainsi pourra il de Dieu, pardon avoir.


Ho, ho, ie me abuse, & me esguare en mes discours.
Ho, ho, ie me abuse, & me esguare en mes discours.

Version du 7 septembre 2014 à 18:21

Cette page n’a pas encore été corrigée

Panurge faict discours pour retourner à Raminagrobis.


Chapitre XXIII.

Retournons (dist Panurge continuant) l’admonester de son salut. Allons on nom, allons en la vertus de Dieu. Ce sera œuvre charitable à nous faire : au moins s’il perd le corps & la vie, qu’il ne damne son ame. Nous le induirons à contrition de son peché : à requerir pardon es dictz tant beatz pères : absens comme praesens. Et en prendrons acte, affin qu’après son trespas ilz ne le declairent hereticque & damné : comme les Farfadetz feirent de la praevosté d’Orleans : & leurs satisfaire de l’oultrage, ordonnant par tous les convens de ceste province aux bons pères religieux force bribes, force messes, force obitz & anniversaires. Et que au iour de son trespas sempiternellement, ilz ayent tous quintuple pitance : & que le grand bourrabaquin plein du meilleur trote de ranco par leurs tables, tant des Burgotz, Layz, & Brissaulx, que des prebstres & des clercs : tant des Novices, que des Profès. Ainsi pourra il de Dieu, pardon avoir.

Ho, ho, ie me abuse, & me esguare en mes discours.