Aller au contenu

Page:Reboul - Le Premier acte du Synode nocturne, 1608.djvu/13

La bibliothèque libre.
Le texte de cette page a été corrigé et est conforme au fac-similé.
13


mil ſix cents ſept, dans le centre de l’eſpeſſeur diſ-ie, les Tribades Lemanes, Vnelmanes, Propetides s’aſſemblerent pour d’vne meure deliberation, d’vne viue voix & toutes d’vn accord apporter la derniere main à l’execution ruineuſe de l’honneur, vie & biens de Calianthe, adeo hic mundus totus poſitus in maligno eſt. Celuy-ci (afin que ie ne taiſe ſon eſtre) eſtoit né dans la meſme ville, où les ſuſdictes Tribades auoient choiſi lieu pour leur Synode.

Neque illum Argolica de gente negabo.
Et auoit pris ſon origine des meilleures maiſons d’icelles, ces anceſtres ayant laiſſé apres eux vne extreme bonne odeur de leur nom, comme perſonnes exemptes de la dent des plus aſpres Zoiles, & de la main des plus ſeueres cenſeurs, ſes fortunes eſtoient telles qu’elles ne cedoient aus mieux meſnagers de toute la prouince, ſes merites & galentiſes (afin que ie le faſſe court) ſont caracterées dans ſa propre vie. Modion & Tiligiton.

Omnis Ariſtipum decuit color, & ſtatus, & res.


Or afin que le vray motif de ceſte aſſemblée vous ſoit ouuertement deduicte, vous deuez entendre que le ſuſnommé ayant iuſques à l’age de vingt & quatre ans, veſcu en la reputation, & pour la qualité de ſon extraction, & pour la quantité de ſes fortunes, telle qu’il n’y auoit aucun dans le cercle des murailles de ſa ville qui l’euſt oſé ſuiure ſeulement à la Piſte voulut au bout de ce temps couronner tous les trauaux par luy endurez ſoubs les eſtendars de la ſaincte neufuaine des ſœurs Heliconiennes per tot impotentia freta de toutes les fameuſes vniuerſitez de la France, & ce par le ſacré lien d’Hymen le Dieu Nopcier, celle à laquelle il ſacrifioit

B iij