Aller au contenu

Page:Viard - Grandes chroniques de France - Tome 9.djvu/96

La bibliothèque libre.
Le texte de cette page a été corrigé et est conforme au fac-similé.

Le xix, de la grant desconfiture qui fu en mer, entre le navire du roy de France et du roy d’Angleterre ; et comment Buchet fu pris et pendu au mat d’une nef.

Le xx, du grant appareil et conroy que le roy de France et le roy d’Angleterre firent l’un contre l’autre ; et comment furent Flamens desconfist.

Le xxi, de la teneur des lettres que le roy d’Angleterre envoia au roy de France.

Le xxii, de la response des lettres que le roy Phelippe envoia au roy d’Angleterre.

Le xxiii, des haux princes qui estoient en l’ost du roy de France.

Le xxiv chapitre, comment la contesse de Hainaut pourchaça tant envers le roy de France et envers le roy d’Angleterre, que parlement se fist entre eulz et division de pays et deliberacion de treves.

Le xxv, comment le roy Garbus vint a grant force de Sarrazins en la terre de Garnate ; et comment le roy d’Espaigne vint contre li et le roy de Portigal, et orent victoire sus Sarrazins. Et en la dite bataille furent occis ccm Sarrazins ; et fu occis Picazo filz au roy de Bellemarine qui estoit vaillant chevalier sarrazin.

Le xxvi, de la teneur d’unes lettres qui furent trouvées en un coffre, que le grant Caliphes avoient envoiées au roy Garbus.

Le xxvii, comment le roy de Bellemarine et le roy de Marroc assemblerent grant ost de Sarrazins et vindrent en Espaigne ; et comment le roy Alphons d’Espaigne les desconfist derechief ; et ot des Sarrazins mors, xxxm hommes à cheval et l mile à pié.

Le xxviii, comment le duc Jehan de Bretaigne mou-