Recueil des lettres missives de Henri IV/1584/24 février ― À nos chers et bien amez les consuls et officiers de nostre ville de Castelgeloux

La bibliothèque libre.



1584. — 24 février.

Orig. — Arch. de la famille de Brocas. Copie transmise par M. de Samazeuilh, correspondant du ministère de l’Instruction publique.


À NOS CHERS ET BIEN AMEZ LES CONSULS ET OFFICIERS DE NOSTRE VILLE DE CASTELGELOUX,
Le Roy de Navarre, Duc d’Albret :

Chers et bien amez, D’aultant que nous esperons nous acheminer bientost en nostre ville de Castelgeloux, et que nous avons escript à nostre cousin monsr le vidame de Chartres, nous faire achapter és environs de nostre dicte ville quarante pieces de vin, du meilleur qui se pourra trouver, nous vous avons bien voulu escripre la presente, affin que aulcun empeschement ne soit donné au contraire, et cependant vous en advertir, affin que preniez garde que la dicte quantité soit mise dedans nostre chasteau, et que, soubz ombre et couleur de ce, il n’en entre davantage. En quoy nous asseurant, ne vous ferons ceste plus longue, si ce n’est pour prier Dieu vous avoyr, Chers et bien amez, en sa saincte et digne garde. À Pau, ce xxiiije febvrier 1584.


Henry.