Page:Dictionnaire de la langue française du seizième siècle-Huguet-Tome1.djvu/77

La bibliothèque libre.
Le texte de cette page a été corrigé et est conforme au fac-similé.

LISTE DES OUVRAGES
AUXQUELS SONT EMPRUNTÉES LES CITATIONS




A. D. S. D. (Antoine de Saint-Denis ?). Les Comptes du Monde adventureux. publiés par Félix Frank. Paris, Lemerre, 1878, 2 vol. in-16.

Alcripe (Philippe d’) (Le Picard). La Nouvelle Fabrique des excellens traits de Verité… Par Philippe d’Alcripe, publiée par G. Duplessis (Biblioth. elzév.). Paris, P. Jannet, 1853, in-16.

Amadis de Gaule. Le premier livre de Amadis de Gaule, traduit d’Espaignol en François par le seigneur des Essarts.

(A la fin du volume : Fin du premier livre d’Amadis de Gaule, nouvelement imprimé à Paris par Denis Janot [1540]), in-fol.

— Le second livre de Amadis de Gaule, traduict nouvellement d’espaignol en Françoys par le Seigneur des Essarts, Nicolas de Herberay… 1541. Nouvellement imprimé à Paris, par Denys Janot, in-fol.

— Le tiers livre de Amadis de Gaule… 1542. On les vend au Palais… en la boutique de Vincent Sertenas, in-fol.

— Le quatriemne livre de Amadis de Gaule… 1543. A Paris. On les vend au Palays… en la bouticque de Vincent Sertenas, in-fol.

— Le cinquiesme livre de Amadis de Gaule… mis en Françoys par le Seigneur des Essarts, Nicolas de Herberay… 1544. On les vend à Paris au Palays… en la bouticque de Jehan Longis, in-fol.

— Le premier livre d’Amadis de Gaule, publié sur l’édition originale par Hugues Vaganay (Société des Textes français modernes). Paris, Hachette, 1918, in-16.

Amboise (François d’). Dialogues et Devis des Damoiselles… A Paris, chez Vincent Norment… 1581, in-16.

Les Neapolitaines (dans l’Ancien Théâtre français, t. VII).

Amboise (Michel d’). Lesclave Fortuné, Le Babilon aultrement la Confusion de Lesclave Fortuné. Nouvellement composé par luy. Ou sont contenues plusieurs Lettres recreatisves et joyeuses. Avecques aulcuns Rondeaulx et Epistres Amoureuses. On les vend a Lyon près de Nostre Dame de Confort cheulx Olivier Arnoullet, [1535], petit in-8o.

Les cens epigrammes avecques la vision, la complainte de vertu traduyte de frere baptiste Mantuan en son livre des calamitez du temps, et la fable de lamoureuse Biblis et de Caunus traduyte Dovide par Michel damboyse dit lesclave fortuné seigneur de Chevillon. On les vend a paris en la rue neufve notre dame par Alain lotrian. Et a la galerie du Palays par Jehan longis, petit in-8o.

Les complainctes de lesclave Fortuné. Avecques vingt Epitres et trente Rondeaulx Damours, Nouvellement imprimez a Paris. Ilz se vendent par Jehan sainct denys libraire : demourant a Paris, in-8o.

Les epistres veneriennes de Lesclave Fortuné privé de la court Damours nouvellement faictes et composées par luy. Avecques tous ses œuvres par luy reveues et corrigees. Premiere-