Aller au contenu

Page:Tabourot - Les Bigarrures et Touches du seigneur des Accords - 1640.djvu/201

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée

pes le Hardy, le nomment messager Arsacide, au lieu d’Assaßin : Quelque temps auparavant, 1193. Conrad de Monferat, elleu Roy de Tyr, fut tué en plein marché par de ces gens de bien là. Le bruit fut environ le mesme temps, que Richard Roy d’Angleterre, qui estoit outre mer, en avoit envoyé un, pour tuer le Roy Philippes Auguste, qui s’en estoit retourné en France : Mais cela ne se peut averer, comme aussi c’estoit une baye : car ils ne venoient point d’ailleurs, que de ladite montaigne, si ce n’estoit que des-là ce mot eut desjà prins vogue.

Bref par le moyen de ces Assassins, Aladin se fit tellement redouter, que plusieurs se rendirent ses tributaires : Jusques à ce que le grand Camp, nommé Allan, en l’an 1262. apres l’avoir tenu assiegé l’espace de trois ans l’affama, & le print avec plusieurs de ses gens, qu’il fit tous mourir, & apres razer la place, les vestiges de la quelle restent encor aujourd’huy. Et est chose tres-admirables, & digne d’estre bien remarquée, que lesdits pere & fils ont bien regné en ceste forte, selon la supputation des Historiens environ cent ans.

ADJONCTION DE
l’Autheur.

Encor adjousteray-je pour sucre ces Allusions que l’on a fait par forme de proverbe, il y a plus de six vingts ans, sur les villes de Bourgongne, qu’aucuns trouvent assez correspondantes aux mœurs :

Dijon, dit, Mocqueurs de Dijon.

Ostun, Oste.

Saulieu, saute, Cheure de Saulieu.

Semur, seme, Bleds de Semur.

Seurre, ferre, Mesnagers de Seurre.