Page:Aneau - Alector, 1560.djvu/341

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée

tenuz à luy, et luy en devons honneur et remuneration après Dieu, Auquel premierement allon rendre grace en son temple, et là sera advisé de quel pris d’honneur on recognoistra son merite. »

Tous en general respondirent : « Ainsi soit ! »


Action de Graces au temple. Remerciement Public. Pris d’honneur assigné, et la coronne Civique donnée à Alector. Et puys la mort de Franc-Gal et deploration de luy ; son elevation et translation, la perdition de l’Hippopotame, et l’oyseau envoyé mesagier. Chapitre XXVI.



A ces motz l’Archier acosté du pere et du filz marcha droict au temple, où il fut suyvi du Potentat, des magistratz et Seigneurs, et de la plus grande et meilleure partie du peuple, où parvenu feit mettre au plus hault degré devant l’autel trois chaires. En celle du mylieu, il print place, et aux deux autres costieres feit asseoir Franc-Gal et Alector ; le seigneur Dioclès, Potentat, et les autres seigneurs Conseillers et Magistratz prindrent leurs lieux acostumez. Et puis tous à l’exemple de leur Pontife se prosternarent à genoux ployés et testes enclines en basse oraison et action de graces, puys se levarent et à la suyte et