Page:Doctrines ou conférences de M. Nicolas Pavillon, évêque d'Alet, 1663.pdf/21

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée

par vos priere, cette mesme pureté d’intention auec laquelle mous desirons de faire l’eschole qui est d’y rechercher seulement la gloire et l’accomplissement de la volonté de dieu en cet employ nostre sancification, et celle des enfans dont nous avons la conduite. Ainsy soit Il.

Meditation du Zelle et de la diligence des regens a l’esgard de leurs escholes.

Considerons que la parolle que nostre seigneur a dite a ses apostres en faveur des enfans dans l’Evangile nous enseigne le Zelle et diligence que les regens doivent avoir envers eux, prenez garde de ne pas mespriser un seul de ces enfans qui croyent en mnoy ; or les regens mesprisent ces enfans quand ils negligent d’en prendre soin, et qu’ils n’ont point assez de zelle et de diligence pour les choses qui appartiennent a leur salut.

Aff. Apprehendons mes chers freres de tomber dans la tiedeur et lascheté a l’esgard des enfans de nostre eschole, car si nostre Seigneur recommande si fort le soin de ces enfance a ses disciples qu’il avoit chargé du soin du Salut de tous les hommes, quels reproches ne nous fera il pont en son Jugement n’estant chargez que du soin des enfans, si nous les negligeons.

Considerons que les anges gardiens de ces enfans procurent avec tant de Zelle et diligences les moindres