Aller au contenu

Page:Du Bouvot De Chauvirey - La terre de Chauvirey, 1865.djvu/247

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée

octobre quinze cent octante neuf estant entre les mains dud. seigneur qui a esté cy veu et leu par nous commis.

Item lauouent et ce refferent a ce qui est porté aux escrit et tittres dud. seigneur.

En suitte du mesme partage compete et appartient aud. seigneur la moitié des couruées au dessu des grands bois du d. Chauuirey.

Iceux comparans sen referont aux titres dud. Seigneur

Detouttes les quelles déclarations et recognoissances ainsy quelles sont appostillée au bas de chacque article le d. seigneur nous en a requis et demandé acte que luy avons octroyé en cette forme pour luy valoir et seruir commil trouuera conuenir en foy de quoy nous nous sommes soubsignés auet luy et ceux desd. habitans en ayant lusage après lecture signé enfin F. Regent

Ed. Menetrier, M. Drouot, M. Pillot, C. Larmer, F. Larmer, pharisien J. Guibel, J. Portier, J. Roussel, E. Morel, M. Richardet, F. Legros et F. Monel notaire Royaux commis, et quant aud. sieur Madroux lorsqu'il a fallu signer cest trouué abçent. F. Monel.

Et instammant au lieu de Chauuirey le Viel le d. seigneur demandeur aux fins que deuant contre les manants et habitans dud. lien.

Comparant par Claude Gatin leurs echeuins François Tierce, Jean Faulche, J. Jobelin Michel Darboy Martin Boucher, Henry Tierce, Antoine Janniot, Clemant Millot Pierre Chairrels et Pierre Millot tous lesquels icy presant ont auoüé el auouent tous le contenu porté aux recognoissances generalles de Chauuirey le Chatel cy deuant que le d. seigneur a les mesme droit priuilege aud. Chauuirey le Viel de plus mesme a le droit de colation de la cure du d. lieu conjointemant et alternatiuement auet le seigneur de Montessu ainssy que sa par et portion du reuenu du four bannal dud. lieu auet led. seigneur et Monsieur le conte de Verton de tout quoy auons pareillemant octroyé acte aud. seigneur nous en ayant requis sestant soubsigné auet nous et ceux desd. habitans et manants en ayant lusage appres lecture signé au bas de loriginal; F. Regent, Michel Darboy, M. Boucher, A. Janniot R. Ferry et F. Legros et F. Monel signé F. Monel.

Et le trentième novembre mil six cent nonante deux au lieu de Vitrey a comparu le sieur Regent demandeur en exécution de son d. Mandemant de terrier contre les manants, et habitans dud. lieu.

Comparans par dimanche Thiebault et Claude Porcherot le jeune escheuins