Page:Gaston Phoebus - Le Livre des oraisons, 1893.djvu/38

La bibliothèque libre.
Le texte de cette page a été corrigé et est conforme au fac-similé.
— 24 —

pour ma salvation, par mes pechiez ors deshonnestes, sera ta perfection si foible que ie vieigne en corruption et dampnation.

Ha sire regarde a toy et non pas a moy, regarde ta bonté et non ma mauvaistie, regarde ta perfection et non pas ma insuffisance, celle meismes charite te vieigne a ma salvation qui te vint a ma creation car ie say bien que tu es aussi puissant en charite a moy sauver comme tu es puissant a moy faire car tu es celluy meismes, ta main nest pas abregiee. Ta misericorde nest pas faillie ne iamaiz ue fauldra que tu ne me puisses sauver, car tes oreilles ne sont pas assourdies que tu ne moyes, maiz les miens treshorribles pechiez senz nombre et mes cogitations et miseres ont fait division entre toy et moy et entre tenebres et lumiere et entre lymage de mort et de vie er entre vanité et verite et entre ceste défaillant vie et perpetuable gloire, laquelle ie te suppli doulz sires que tu me vueilles octroyer.

XXI

Sire vray Dieu tout puissant perpetuelement senz fin et senz commencement, un en trinité et trois en unité ie croy tu seul dieu, ie taour et te loe, et te beneis et te glorifie, et a toy ren grâces et a toy de tout mon cuer ie me recommans, enten sire a ma voix et a ma oroison pere des cielx, mon roy et mon dieu filz redempteur du monde dieu ayes mercy de moy, ne me decoy mie avec mes iniquitez, ne a moy ne te courrouces, ne en la fin ne gardes a mes pechiez. Saint esperit benigne dieu remplis moy de lesperit de ta grace et madresce en voye de salut durable, et menseigne faire ta voulente, oste de mon cuer tout quant que il te desplaist, dieu tout puissant piteus et misericors sires regarde ma tribulation et la retourne en ioye et ne te plaise treshault sire donner ton heritage en perdicion. Regent de touz et protecteur de ceulz qui ont esperance en toy recois mes prières et par les intercessions de la glorieuse vierge Marie oste ta yre de sur moy. Sires dieu omnipotent et mon salut ne te plaise recevoir marme iusques a tant que mes pechiez me soyent pardonnez. Ô glorieuse mère de Dieu mère de misericorde, tousiours vierge Marie qui portas le seigneur de tout le monde et le roy des angelz, et seule vierge ayde moy ou iour de ma tribulation, afin que par tes prières et par tes mérites ie puisse aler au règne des cieulx. Ô saint