Page:Henri IV - Lettres Missives - Tome1.djvu/130

La bibliothèque libre.
Cette page a été validée par deux contributeurs.


mothe[1], mon procureur et mon solliciteur en ladicte court ; et generalement vous joindre en sorte audict sr de Birague que de mon costé ne soit manqué de promesse, et qu’il puisse accomplir la sienne ; pour de là tirer le fruict que j’espere en toute justice, comme je faiz de vostre bonne diligence ; m’advertissant de tout ce que y aurés faict. Ce qu’attendant, prieray Dieu, Forget, vous avoir en sa saincte et digne garde. Escript à Thouars, le xije jour de avril 1576.

Vostre bon maistre,


HENRY.



1676. — 15 avril.

Orig. – Arch. de famille de M. le comte H. C. de Meslon, à Rauzan. Communication de M. le secrétaire général du département de la Gironde.


À MONSR DE DURAS, MAISTRE DE LA GARDEROBE.

Monsr de Duras, Mes subjects de Castelmoron et jurisdiction de Gironde m’ont faict entendre qu’oultre les foules et oppressions qu’ils reçoivent pour le passage des gens de guerre, sont encore contrainctz de satisfaire à plusieurs contributions de deniers qui se font sur eulx par les garnisons circonvoisines. A ceste cause, je vous ay bien voulu escrire la presente pour vous prier, Monsr de Duras, les vouloir autoriser en tout ce qu’il vous sera possible, pour empescher qu’ils ne soient tant travaillés ni contraintz à aulcunes levées de deniers extraordinaires ; en sorte que pour estre à moy ils se ressentent de quelque support et soulagement, et recongnoissent que ceste mienne lettre leur aura servy en vostre endroict. En quoy me ferez plaisir que j’auray bien agreable, et que je recongnoistray d’aussy bon cœur que je prie Dieu, Monsr de Duras, vous avoir en sa saincte et digne garde.

Escript à Thouars, le xve jour de apvril 1576.

Vostre bon maistre et amy,
HENRY.
  1. Jean de Poussemothe, seigneur de Chenoux, Montbriseul, etc. fils de Jacques de Poussemothe et d’Alphonsine de Naillac, avait été maître des requêtes ordinaire de l’hôtel de Jeanne d’Albret, et devint procureur général de Navarre.