Page:Henri IV - Lettres Missives - Tome3.djvu/208

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée

_ DE HENBLTVÃ I I ISI . 1590.- 23 Mans,- Imprimé. — Lettres de Henri IV, etc. publiées par L. N. P. Paris, 18lA, in 12, p. go. ` A MONS"‘ DE LABDIMALIE.

Mons' de Lardimalie, lay esté bien ayse d'entendre de vos nou- velles par la lettre que vous m’avés escripte, et receu debonne part vos excuses de ce que vous ne m’estes point encore venu trouver, la qua- lité de mes affaires estant telle que l’all’ection de mes bons serviteurs, en quelques lieu ; qu’ils soient maintenant, ne demeure point sans exercice. Je suis bien asseuré que la vostre n’est pas inutile, ayant de trop long temps cogneu qui elle est et la passion que vous apportés à mes dictes aflaires, du discours desquelles, en ce qui est, de-deçà, je mien remets à ce dict porteur, qui vous en sçaura rendre bon compte. Je vous diray seulement, pour vostre particulier, qu’ayant tant de tes- . moignages,. et de sy longue main, de vostre aflection à mon service, _j'en gardera)? la souvenance et les recognoistray trés volontiers. Sur ce, je prie Dieu, Mons' de Lardimalie, vous conserver en sa saincte et digne garde. ~ ., Escriptau camp de Mante, le xxn] mars 1.590. I . . I I HENRY. , li590.—25—MARS. —I”°.

' Orig. — Arch. de la famille Le Roux, d'Esneval. Copies transmises par M. le préfet de la Seine- i \ . Inférieure et par M. Floquet, correspondant de l’Institut.

A NOS AMEZ ET FEAULX CONSEILLERS LES GENS TENANS NOSTRE COUET . DE PARLEMENT A CAEN.

Nos amez et feaulx, Estant bien informez comme le s' de Lanque- tot, conseiller en nostre grand conseil, à son retourde nostre ville de Dieppe, fut pris par Fontaine-Martel en sa maison, avec sa mere, sa ` femme et famille, et amené prisonnier au Havre, ou il auroit esté contrainct faire plus long sejour. qu’il n’eust desiré, tant pour le recou-