Page:Henri IV - Lettres Missives - Tome7.djvu/354

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée

DE HENRI IV. 337 Dieu vous donner our ce re ard, ce ue vous desirés et attendés. P S ‘I Je le prie, mon Cousm, qu’1l Vous ayt en sa SHIDCÈC et digne garde. .ESC1‘ipt à Monceaux, le v1_]° aoust.1607.

HENRY.

1607. — - 7 Aoûr. — II"“. Orig. — Arch. du château de Poyannc. Copie communiquée par M. le baron Mécbin. A MONS“ DE POYANNE. Mons' de Poyanne, Sitost que j’ay veu le contenu de vostre . lettre, je nlay pas seulement eu memoire de la promesse que je Vous avois cy—devant faicte en pareille occasion que celle qui se presente, mais je me suis bien ressouvenu de plus loin de vos bons et anciens services, ue 'e n’oubl1 oint our vous voir beaucou moins sou- CI J P P P vent que les aultres. Pour cette consideranon, _i’ay accordé bien vo- lontiers au baron vostre fils le sceaude senescbal des Landes, qui va ue ar la mort du s' de S*-Martin ; nfasseurant u’encores ue la (I P q ‘I dicte Char e soit en Sa ersonne, ne Vous ne la1SSeréS as dieu f&1I'€ 8 P ‘I P la charge, comme c'est mon intention et le bleu de mon Service ; Vous pouvant asseurer qulen toutes aultreS occasions Vous pouvés attendre de moy la mesme faveur et grace que vous recevés en celle-cy. Sur ce, je prie Dieu, lVIOIlSr de Poyanne, qu’il vous ayt en sa saincte garde. Escript à Monceaux, le vif jour d'aoust 1607.

HENRY.

FORGET. 1607. — 7 Aoûr. — III"". Orig. — Arch. du château de Poyanne. Copie transmise par M. le baron Méchin. . A- MONS“ LE BARON DE POYANNE. Mons' le baron de Poyanne, Ayant veu la lettre du s" de Po anne, Vostre ere, et en la Vostre la su lication ue Vous me Y P . PP ‘l fanctes de vous accorder Yollice de seneschal des Landes qui vaque LETTRES DE HENRI l\'.•••VII.