Page:Henri IV - Lettres Missives - Tome7.djvu/493

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée
lt76
LETTRES MISSIVES
J

de ses confessions lumieres de certaines choses qui regardent le bien de mon service. Par tant vous vous employerés de ma part à faire consigner le dict la Salle es- mains de ceux que le dict prevost en- `¢ voye par delà pour cest effect, et, si bien est, en parler à mon. frere l’archiduc Albert d’./Xustriche, suivant la lettre que je luy en escrisl, et vous me ferés service tres agreable. Je prie Dieu, Mons' de Berny, qu’il vous ayt en sa saincte et digne garde.

HENRY.

[1607.]- C". Cop. - Archives de M. le marquis de la Grange. [A M. DE BEHNY.] Mons" de Berny, Envoyant presentement par delà un lieutenant de la conestablie pour reprendre la damoiselle de Sainct-Germain, qu’un nommé le capitaine du Prast et le guicbetier des prisons du petit Cbastelet ont enlevée des dictes prisons, ou elle estoit retenue pour chose qui regarde mon service, j’escris à mon frere l'archiduo, attin qu’il en soullre la capture et transport de ses pays. Par tantvous luy en ferés toute instance de ma part et vous employerés à l'eHiect de mon intention pour ce regard, comme chose qui importe grande- ment à mon dict service et contentement, ainsy que vous dira plus amplement le dict lieutenant. Je prie Dieu, Mons' de Berny, qu’il vous ayt en sa saincte et digne garde. i

HENRY.

‘ Cette lettre à Tarchiduc se trouve à les papiers de M. de la Grange. Elle ne la suite de la lettre à Yambassadeur dans contient rien de plus.