Page:Henri IV - Lettres Missives - Tome7.djvu/722

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée

’ À, i — DE HENRI IV. 705 1609. — 111 MM. Orig. — Inséré aux registres secrets originaux du Parlement de Normandie, vol. du 1 2 nov. 1608 i au 5 juin 16og, fol. 283. Arch. de la Cour impériale de Rouen.

A NOS AMEZ ET FEAULX CONSEILLERS LES GENS TENANS NOSTRE COURT DE PARLEMENT DE ROUEN.

Nos amez et feaulx, Sur les plainctes que nous recevons journel- . lement de nos subjects de la religion pretendue reiormée des modil`- lications par vous apportées à la veriflication de nostre edict de Nantes, et ]’instance qu’ils nous font de les faire lever, et satisfaire en cela à ce qui leur a esté promis, nous envoyons par delà le s‘° Vignier, con- seiller et maistre des requestes ordinaire de nostre hostel, pour vous faire entendre combien telles longueurs et diflicultez nous sont desa— _ greables, aprés tant de commandemens que vous avés receus de nostre part. Et parce qu’il importe grandement au bien de nostre service et repos de nostre Estat, que cette verillication soit promptement faicte, nous escrivons sur ce subject à nostre cousin le_ mareschal de Fer- vacques et au premier president de nostre dicte court, desquels vous J j entendrés plus particullierement nos intentions sur ce subject, comme aussy du dict s' Vignier, auquel nous avons enjoinct d’assister à vostre deliberation pour nous rendre compte du debvoir que vous y aurés 4 apporté. Donné à Paris, le xj° jour de may 1609.

HENRY.

- rorinn. i 1609. — 12 MA :. i ‘• . Orig. — B. I. Fonds Béthune, Ms. 9020, fol. Ag. C

A MONS“ DE BREVES.

CONSEILLER nx Mou CONSEIL n nsu r nr Mos mnisslnrun A none. Mons' de Breves, Ta accordé au s' Constance, escuier ordinaire O y . de mon escurne, l’abbaye de S‘-Nicolas-au-Bois, diocese de Laon, dont ' LETTRES DE HENRI IV. —Vll. I