Aller au contenu

Page:Le Voyage des princes fortunez - Beroalde, 1610.pdf/757

La bibliothèque libre.
Le texte de cette page a été corrigé et est conforme au fac-similé.
711
fortunez. Entreprise IV.

pris plaiſir à retracer ces belles rencontres que i’auois comme delaiſſees, mais la bonté de mon cœur, & les excellēces de mes penſees m’ont incité à pourſuiure, à ce que les eſteincelles de mes delices illuminent pluſieurs qui ſ’eſiouiront de la naiſſance de cet ouurage.

_________________________________________________________________


DESSEIN PREMIER.


Le iour pour l’exercice de la Pieté. La ſepmaine d’excellence reſeruee pour l’Empereur, ſtructure du lieu de deuotion. Artifice de la figure d’vn crucifix. Bastiment de ſale eſgale. De l’inuention des lettres, de la ſcience nottee. Comment ie deuins Curieux. Particularitez Royales.



LE temps eſtoit releué ſur ſes beautez, & la pureté du iour promettoit aux eſperans toute felicité, le commencement de la lumiere denotoit que le reſte de la iournee ſeroit de meſme ſuite, & en ceſte douceur de temps, l’Empereur ſ’eſueilla du plus gracieux ſomne qu’il eut reſenti de ſa vie, eſtant preſt & veſtu de drap d’or mignonnement élabouré auec le luſtre qu’y donnoit la ſoye teinte en couleur de pauot champeſtre, & tous ceux de ſa court habillez au ſemblable ſelon leur qualité, il fut parlé de ce qui eſtoit à faire. Deſia le Roy & la Souueraine, à la requeſte des Princes, auoyent or-


Yy iiij