Aller au contenu

Page:Procès criminel 1449 des Archives d'État de Genève.pdf/28

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée
AEG PC 1449
page 28

222

AE PC 1449 (f. 27R) (Avis de droit, s.d.) page 28 Veu le proces faict contre Françoise fille de Pierre Chevalier et lacculpation contre elle faicte par Jehan Bernard dict Cui- gnard de lavoire veu plusieurs foys a la synagogue du dyable, comme x y luy a maintenu en sa confrontation et despuys ne sen est retracte, mais combien quil ayt este admomeste jusques a la mort dadviser sil avoit chargé quelcung tort et contre ve- rite, et combien que son tesmoignage soyt singulier, toutefoys par ce que lud. Françoise par ses responses a dict ne croire quil y ayt des dgables ny des enfers qui est une infideli té trop grande et qui la rend grandement suspecte du crime de sor- cellerie dont elle a este chargee par led. Guignard a cause que les autres qui en ont esté condamnes ont communement faict telles responses,

Semble quil y a matiere suffisante pour luy presenter la tor- ture et la lever sans estrappade.

Colladon.

(f. 28R)

(Nouvel avis de droit du même, s.d., mais après les informations, concluant a la torturer pour lui faire avouer le crime dont elle est chargée).

(f. 29R-30R) (Idem, plus developpé.)


N.B. : Les differentes pièces de ce procès sont cousues dans le plus grand désordre. J'ai rétabli l'ordre chronologique, d'où des sauts dans la foliotation.