Page:Reveille-matin des François, 1574.djvu/211

La bibliothèque libre.
Le texte de cette page a été corrigé et est conforme au fac-similé.
5
D I A L O G V EI I.

pleureront & ſe lamenteront à cauſe d’elle, quand ils verront la fumee de ſon bruſlement : Lors dy-ie, qu’il n’y aura plus nuls Chananeens en la maiſon du Seigneur des armees. Et que tous ceux qui ſeront demeurez de reſ‍te, de toutes les natiõs qui auront fait la guerre à l’Egliſe de Dieu, adorerõt le Roy le Seigneur des armees. Ainſi que la predic‍t Zacharie en ſa Prophetie.

L’hiſ‍t. Ie l’eſpere auſsi tout ainſi. Cependant noſ‍tre deuoir eſ‍t, de marcher en tout prudemment, & d’attendre en toute patience ce temps là que le Pere a mis en ſa puiſ‍ſance.
Bien le pouuons nous prier qu’il abbrege ces iours-là, & qu’il haſ‍te la vocation de ſes eſleus.

Le pol. Tu dis vray. Or le prions donc à genoux, s’il te plaiſ‍t de faire les prieres ie te ſuyuray de tout mon cœur,

L’hi. Ie le veux bien. Prions,
Seigneur Dieu Pere eternel & tout puiſ‍ſant, Nous tes poures ſeruiteurs, ayans eſ‍té tranſportez par ta grace, du Royaume tenebreux, au Royaume de lumiere, & toſ‍t apres employez par ton Egliſe en des charges importantes à ton ſeruice : Te rendons graces, nous te louons, nous te magnifions Seigneur, pour les biens infinis (& qui, à dire vray, nous ſont incomprehenſibles) que tu nous diſ‍tribues iournellement de ta liberale & infatigable main, de ce que par ton bras fauorable tu nous as conduits & ramenez nous ayant adminiſ‍tré les choſes neceſ‍ſaires à noſ‍tre voyage, & nous deliurãt des dangers auſquels nous ſommes

expoſez le plus ſouuent pour nos pechez. Nous

a.iii.