Aller au contenu

Page:Urfé - L’Astrée, Troisième partie, 1631.djvu/1125

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée

des Francs, la pressoient infiniment, et elle craignoit que, ne la pouvant pas tenir secrette longuement, Polemas ne se resolust à quelque meschant dessein, comme depuis quelques jours elle en estoit entrée en opinion.

Galathée estoit à peine arrivée au logis d’Adamas, que le soldurier de Polemas y arriva, qui luy fit assez mal la harangue que son maistre luy avoit commandée ; mais elle, ne pouvant dissimuler le desplaisir qu’elle avoit receu, luy respondit : Dites à vostre maistre, que je suis fort mal satisfaite de ceux qui sont à luy, et que s’il n’y met ordre, j’auray occasion de m’en plaindre.

Cependant Damon ayant esté mis au lict fut visité par les chirurgiens, et ses playes trouvées plus douloureuses que dangereuses, parce qu’encores qu’il eust la cuisse percée en deux ou trois endroits, si est-ce que de bonne fortune, il n’y avoit ny veine, ny nerf offencé qui fust d’importance, si bien que Madonte estoit si ravie de contentement, qu’elle ne pouvoit assez en donner de cognoissance. Et les chirurgiens qui cogneurent combien le contentement est necessaire à la guerison du corps, supplierent Madonte de ne bouger d’aupres de luy. Et parce qu’elle desiroit sçavoir quelle avoit esté sa fortune depuis qu’elle estoit partie d’Aquitaine, elle luy raconta