Page:Marguerite de Navarre - Lettres, éd. Génin, 1841.djvu/170

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée
150
LETTRES INÉDITES

LETTRES INÉDITES a icy quy ne font pas tant de mines, mais sy

a-il assés de beauté, de grace et de parole pour donner trente à l’aultre, et le premier des deux [avecques’] ”. Je aurois grant regret sy ne venés icy avant la grant compaignie, car croyés que sy ce n’estoit le service que je sçay bien que vous faictes à Madame, je ne cesserois de tant vous en prier, que auriés honte de me refuser ; mais il n’est pas heure de l’eslongner. Encores me desplaist-il bien dont elle a sy peu de compaignie, craignant qu’elle s’ennuye, vous priant que, en attendant vostre venue, ne vous ennuyiés de souvent faire sçavoir comme il vous va à celle que tousjours trouverés

Vostre bonne cousine et amye,

MARGUERITE. P.S. Sans oblier, sy vous escripvez à la grant seneschalle, luy faire mes recommandacions, et je loue Dieu de sa guérison.

[F. Béth., n° 8550, fol. 117. Auto. ] 4. — AU MÊME.

(Argentan, .)

Mon cousin, j’ay reçeu vostre lettre par où j’ay sceu de vostre santé, que, je vous asseure, m’a esté ung Le papier coupé empêche de lire ce mot. · Pour lui rendre trente points et la main. 3 Ce n’est pas le moment de la quitter, de la laisser seule. Ces lettres présentent plusieurs exempies d’élcögner, verbe actif, dans ce seus : Je n’ai vu qu’à regret la clarté du soleil, Depuis qu’en soupirant j’eloigrai ce bel cil. (BERTAUT.)

C’est-à-dire depuis que je nie separai de lui.