Page:Brébeuf - Relation de ce qui s’est passé dans le pays des Hurons en l’année 1636.djvu/173

La bibliothèque libre.
Cette page a été validée par deux contributeurs.

Hyuer où nous ſommes, tant pour cultiuer ces nouuelles plantes que nous y auons acquiſes à noſtre Seigneur, par le moyen du ſainct Bapteſme ; que par ce que nous eſperons que les Chefs de ces Villages qui pretendent de s’aſſembler, & ſont maintenant en diuiſion auec le reſte du Pays, pourront entre cy & le Printemps ſe reünir, & ainſi nous pourrons plus aiſément tourner du coſté que nous iugerons plus à propos pour la gloire de Dieu, ſans craindre d’offenſer perſonne. Ce qui nous ſeroit maintenant bien difficile en l’eſtat où ſont les affaires.

Cette reſolution priſe nous a obligez de penſer à reſtablir & accroiſtre noſtre Cabane : i’en fis ouuerture au Capitaine de noſtre Village ; il aſſembla incontinent les Anciens, & leur communiqua noſtre deſſein, ils en furent ſi contens, qu’ils nous en vinrent faire des coniouïſſances ; car ils craignoient de iour en iour que nous ne les quitaſſions.

Pour les encourager ie leur fis preſent d’vne douzaine de pains de Petun, & quelques peaux ; ils me rendirent les peaux, diſant que c’eſtoit à eux à nous en donner ; & que d’ailleurs ils nous auoient déja aſſez