Page:Brébeuf - Relation de ce qui s’est passé dans le pays des Hurons en l’année 1636.djvu/46

La bibliothèque libre.
Cette page a été validée par deux contributeurs.

ueau proſelyte n’en ſçauoit pas dauantage. Nous les laiſſaſmes en bonne diſpoſition & bonne volonté, & ce fut tout ; le fruict n’eſt pas encor meur.

Le quinziefme d’Octobre nous allaſmes au village d’ȣenrio viſiter quelques malades, où noſtre Seigneur nous ayda par le moyen d’vne ieune fille de noſtre village qui s’y trouua, & deſ-abuſa ſi à propos vne pauure femme malade, ſur la crainte qu’elle auoit que le Bapteſme ne luy aduançaſt ſes iours, qu’elle ſe rendit enfin, & vue autre auec elle.

Le premier de Nouembre voyant vne femme groſſe aux abois de la mort, nous fiſmes vn vœu à ſainct Ioſeph, au cas qu’elle guerift, & que l’enfant fuſt baptiſé auſſi toſt elle commença à ſe bien porter, & quelque temps apres accoucha d’vne fille, laquelle par le Bapteſme a eſté miſe au rang des enfans de Dieu.

Le huictieſme de Decembre nous celebraſmes auec toute la ſolemnité poſſible, la Feſte de l’immaculée Conception de la Vierge, & voüaſmes de dire chacun vne Meſſe tous les mois de l’année en l’honneur de ce meſme ſainct Myſtere, auec les autres particularitez que voſtre R. nous