Page:Bulletin-Rubens - Annales de la Commission officielle instituée par le Conseil communal de la ville d'Anvers, Tome 1, 1882.djvu/111

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée

- 98 - mal de Lyon me luy fist escripre de délayer et bien à propos, car tous courront fortune d’estre bruslés, et je crains bien pour le portrait de M. Rubens, avec lequel je m’assure que la lettre doibt estre demeurée engagée ; car je n’en ay pas receu depuis que vous vous estes donné ainsy à cognoistre à luy, dont je suis bien marry, car je publierois volontiers ce qu’il m’escripra en vostre honneur. » Si ne vois icy le Sr Gault, je feray ce que vous désirez et, en un besoing, luy escriprai ; car je ne pense pas qu’il vienne maintenant avec la maladie de Lyon. J’escriprai aussi à Mr le Beauclerc, secrétaire d’Estat, que je désire que vous paigniez pour l’amour de moy, et à Mr nostre jadis Archevêque, frère de M. le Cardinal de Richelieu, croyant qu’ils ne tarderont pas d’estre là. Pour M. de Metz, le P. Ségniran vous y pourra fort bien introduire sur la lettre que je vous ay desja envoyée pour luy. Sur quoy, je finirai, disant, etc. t DE PeIRESC. » Aix, le 14 novembre 1628.

  • Ce fut moy qui addressay feu M. Finsonius à

feu M. de Vie. Je veux escripre à un de mes amis qui taschera de vous introduire chez M. le Garde des Sceaux de Marillac, s’il y trouve tant soit peu de curiosité et de disposition. « C. Ruelens.