Page:Des Roches - Les Missives.pdf/20

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée

en l’ame de vostre ame, les avez vous sceu animer : les tirant de l’ombre en la lumiere leur propre & naturel sejour, qui est vostre gentil entendement. Or comme le bourgeon de la vigne, la verdeur du blé, la fleur de l’arbre, sont non seulement l’esperance, mais les avant-coureurs des fruits : ainsi (Monsieur) unissant les vertus morales aux intellectuelles par elles vous accomplirez le reste de vos excellences, aux graces desquelles ma Fille & moy nous recommandons humblement.

9.


REndant une missive pour deux je ne veux pourtant m’excuser : car ce seroit presupposer une faute, & je ne veux jamais faillir envers vous à la recognoissance de tant d’honneur & de plaisir que je reçoy par vostre moyen. Mais je crains que double lettre doublement mal-faite vous cause double importunité. Je ne sçay si le siecle de Saturne & Messire Philippe de Comines assistent vostre navigation en ceste mer de procés. Je le dis pource que sans eux on ne peut avoir vent, ny marée. Si en cela, ou autre chose, je puis faire service à vos honnestetez, je m’y emploieray d’aussi bon cueur que je desire estre humblement recommandee à vos graces : & je vous jure Monsieur que je le desire infiniement.

10.


JE vous doy les mercis du souvenir que vous avez de moy : mais plus encore de celuy que j’ay de vous : car l’un vient de vostre seule bien vueillan-