Page:Henri IV - Lettres Missives - Tome2.djvu/379

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée

DU ROI DE NAVARRE. 369 reté de leur passage. Je pourvoiray par deçà à leur entretenement ; mais s’il fault quelque chose par delà pour les faire partir, fournissez- le : ce que nfassurant que vous ferez, je ne vous en diray davantage, ' si ce n’est pour prier Dieu vous tenir, du Perray, en sa saincte garde. De Chefboutonne, ce x11_]° de may 1588.

Vostre meilleur mestre,

HENRY.

_ 4 1588.- il ; MAI. i ' Orig. — Arch. du_canton de Genève. Copie transmise par M. L., Sordet, archiviste de la république.

A MONS" UESDIGUIERES,

couvsmmun sr mos tisurmvmn cnumm. un nauvumê.

Mons' d’Esdiguieres, Vous sçavez les bons offices que nous avons receuz de messieurs de_Genesve et leurs merites, ensemble la conjonction de- religion, de cueurs et de volontez que nous avons ensemble, tellement que nous les estimons comme nous-mesmes. Ce qui m’a faict vous escrire la presente, pour, vous prier d’avoir tous leurs affaires et ce qui les concernera en singuliers reeommandation, et les affectionner et embrasser comme les miens propres. Vous ferez chose qui me sera tres agreable et que jereputeray, ce faisant, tout ainsy que si elle estoit faicte à ma propre personne. Nfasseurant ` qu’oultre la recommandation que je vous fais, vous aurez de vous- mesme ce faict assez recommandé, je ne vous en diray davantage, si ce n’est pour vous asseurer de plus en plus de mon amitié, et prier le Createur vous tenir, Mons" d’Esdiguieres, en sa tres saincte garde. De Sainct Jean d’Angely, ce XIII]': de may 1588.

Mons' d’Esdiguieres, Je vous prye avoir les affaires de Geneve en singuliere recommandation. Je vous ay desjà escript uneaultre fois sur ce mesme subject.

Vostre tres affectionne maistre et tres asseuré amy,

HENRY.

Tout ce qui suit la date est de la main du roi. saunas ms imm : iv. —xx. /:7 `