Page:Henri IV - Lettres Missives - Tome7.djvu/578

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée

. DE HENRY IV. 5(il p bonne, et Cabrerolles, premier consul d’icelle, et recogneu qu’il y va du bien de mon service et aultrement, _j'ay faict depescber les def- fenses à ma dicte court de passer oultre, lesquelles je vous envoye, afin que vous les adressis sur les lieux avec les commandemens particuliers que _i’en fais à ma dicte court, au s' de Verdun, premier‘ president en icelle, et a mon advocat et procureurs generaux, des- quels je me promets avoir bientost contentement et satisfaction sur ce subject. Je prie Dieu, mon Cousin, qu’il vous ayt en sa saincte garde. Escript à Fontainebleau, le xxvf jour de may 1608.

HENRY.

l6O8.-29 MAI. Orig.—Arcbives des Médicis, Christine de Lorraine, liasse l. Copie transmise par M. le ministre de France à Florence. A MON ONCLE LE GRAND DUC DE TOSCANE. Mon oncle, .l’ay eu à plaisir d’entendre que le s' de la Viladoré et Jacques, pere capucin de ma marine, soient maintenant employez à vostre service, pour la cognoissance que j’ay de le1u affection et fide- lité. Par tant je vous prie les avoir en toute bonne et favorable re- commandation et leur tesmoigner les effects de vostre bonne volonté aux occasions qui s’en presenteront : priant Dieu, mon oncle, qu’il vous ayt en sa saincte et digne garde. Escript à Fontainebleau, le XXlXc jour de may 1608.

HENRY.

‘ saumur. ‘ Nous conservons la lecon de cette ment de Toulouse, 11`étant mort qu'en copie, qui est, d’ailleurs, très-incorrecte. 1610, M. de Verdun ne devait avoir, en M. d’Affis, premier président du parle- 1608, que le titre de second président. LETTRES DE HENRI l\' • ••VlI 7|