Page:Lemaistre de Sacy - Nouveau testament, Mons, 1667, vol 2.djvu/62

La bibliothèque libre.
Le texte de cette page a été corrigé et est conforme au fac-similé.

12 La nuit est déja fort avancée, & le jour s’approche : quitons donc les œuvres de tenebres, & revestons-nous des armes de lumière.

13 Marchons avec bienseance & avec honnesteté, comme marchant durant le jour. Ne vous laissez point aller aux débauches, & aux yvrogneries ; aux impudicitez, & aux dissolutions ; aux querelles, & aux envies.

14 Mais revestez-vous de nostre Seigneur JESUS CHRIST, & ne cherchez pas à contenter vostre sensualité, en satisfaisant à ses desirs dereglez.


Chapitre XIV.


§. 1. Chrestiens discernans les viandes judaïquement. Ne point condamner les faibles. Nul ne vit pour soy, mais pour Dieu.

1 RECEVEZ & traittez avec charité celuy qui est encore foible dans la foy, [1]sans vous emporter en des contestations & des disputes.

2 Car l’un croit qu’il luy est permis de manger de toutes choses ; & l’autre au contraire, qui est foible dans la foy, ne mange que des legumes.

3 Que celuy qui mange de tout, ne méprise point celuy qui n’ose manger de tout ; & que celuy qui ne mange pas de tout, ne condamne point celuy qui mange de tout, puisque Dieu l’a pris à son service.

4 Qui estes-vous pour oser ainsy condamner

  1. au. ne vous rendant point juges de ses pensées.