Page:Longnon - Pouillés de la province de Sens.djvu/31

La bibliothèque libre.
Sauter à la navigation Sauter à la recherche
Cette page n’a pas encore été corrigée


xxvt INTRODUCTION.

. ’t Rolle du don gratuit équipolleni à troys décimes octroyez au roy par le clergé d’Auxerre, en Fan j 568. »

Archives nationales, Agence générale ducÏergé, G~’izi’pièce cotée jadis G8~. . « C’est l’estat et roolle des bénénces du diocèse d’Auxerre qui sont pour le présent détenuz et occupez par les rebelles et délaissez pour la crainte d’iceulx depuis l’an cinq cens soixante huict jusques de présent, contenant la taxe particulière desdictz bénéuces, tant de~l’octroy des trois décimes, subventions, que oultre plus et aultres deniers, suyvant les roolles pour ce faictz pour ladicte année mil cinq cens soixante huict et sequentes, qui sont envoyez avec le présent estat pour vérimcation des dictes taxes, et suyvant l’ordonnance et arrest de nosseigneurs les scindiez généraulx du clergé de France et commissaires de par le roy, establiz à Paris, en date du treiziesme jour [de] janvier cinq cens soixante et dix. »

Archives nationale : Agence générale du clergé, G’* 1213, pièce cotée jadis G 89. . "Roolle des noms ;dec,eux qui tiennent évescbés, abbaïes et prieurés audict diocèse, faict par l’ordonnance du roy, par les lettres patentes du 28 mars ]5y3. Du i o avril i5y3. »

Archives nationales. Agence généraie du clergé. G* 1212, pièce cotée jadis G 85. . « Estât, de recepte et de despence faicte par moy, Pierre Creté, recepveur particulier du diocèse d’Aucerrs, pour faire la recepte de la somme de unze mil quattre cens livres tournois assignée sur les bénénciers dudict diocèse cy après cottisez, pour la mespart de la subvention de deux millions de frans demandez par le roy sur tout le clergé de France, en l’année mil cinq cens soixante et quinze.

Archives nationales. Agence générale du clergé. G"* 1312, pièce cotée jadis G 88. 9. e Compte des receptes eL despences que rendent par devanL vous, messieurs les depputez du clergé du diocèse d’Aucerre, Me Estienne Gerbault, seigneur de Champlay, tant pour luy que [pour] feu Me Pierre Feudriat et Germain Grail, commis à la recepte des deniers provenans des taxes faictes sur les bénénciers dudict diocèse d’Aucerre, tant pour le reachapt du temporel de l’esglise en icelluy diocèse suivant les lettres patentes du roy, premier et