Page:Marguerite de Navarre - Les Marguerites de la Marguerite des Princesses, t. 1, éd. Frank, 1873.djvu/169

La bibliothèque libre.
Cette page n’a pas encore été corrigée

L'ame qui peult ceste douceur sentir.

Est il amour aupres de ceste cy, Qui trop ne soit pleine de mauvais Si ? Est il plaisir dont lon peust tenir compte? Est il honneur que lon n'estime à honte ? Est il profit que lon deust estimer? Bref, est il rien que plus je sceusse aymer Helas nenny, car tous ces mondains biens, Qui ayme DIEU, repute moins que siens. Philip. 3. Plaisir, profit et honneur sont corvée A qui l'amour de son DIEU a trouvée.

Amour de DIEU est si plaisant profit, Et tant d'honneur, que seule au cœur suffit. Psal. 106. Elle le rend content (je le puis dire) Tant que rien plus ne veult, ny ne desire. Car qui ha DIEU, ainsi qu'il le commande, Oultrageux est ; qui autre bien demande.

Or je vous ay par une Foy latente, Parquoy je suis satisfaite et contente. Or vous ay je, mon Pere, pour defense Des folles de ma trop longue enfance. Or vous ay je, mon Frere, pour secours De mes ennuyz que je ne trouve courtz. Or vous ay je, mon Filz, de ma vieillesse Le seul baston, support de ma foiblesse. Or vous ay je l'espoux sans fiction, De tout mon cœur la satisfaction.