Page:Variétés Tome I.djvu/271

La bibliothèque libre.
Le texte de cette page a été corrigé et est conforme au fac-similé.

passera, sera prohibé et defendu que personne ne se loge ne se mette en les eglises pour autre effect que pour prier Dieu ; et que où il y seroit trouvé chevaulx ou autres bestes, mesme des hommes logez pour autre effect, ils soient punis selon l’ordonnance quy en a esté sur ce particulièrement faicte3 ; et, afin que personne n’en pretende cause d’ignorance, sera publiée tant en la bataille qu’en l’avant-garde de ladicte armée, et en tous les lieux où elle passera, pour estre observée exactement selon la teneur d’icelle.

Et pour faire entretenir tant le contenu ès dessus dicts que subsequentz articles, il est enjoinct très expressement au grand prevost de mondict seigneur de commettre et donner charge à l’un de ses lieutenans de marcher devant ladite armée, et avec les marechaux de camp accompagnez de dix archers, pour pourveoir et donner ordre à ce que, par lesdictz marechaux, luy sera commandé et ordonné. Et à iceluy grand prevost de demeurer près de mon dict seigneur à la bataille pour l’execution du contenu en ces presentes ordonnances et autres choses concernant son estat et charge. Et pareillement de commander et ordonner à l’un de ses dicts lieutenants de demeurer et marcher après le camp et armée pour empescher qu’il ne se face aucun desordre, malversion, vollerie et larcin à la suite d’icelle.


role, et ensuite tous ensemble, hommes, femmes et enfants, entonnoient des psaumes. Ceux qui avoient des armes veilloient à l’entour, la main sur l’épée. »

3. C’est celle qui vient à la suite de celle-ci.